De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Telefoon doorschakelen

Laat ons IVR platform binnenkomende oproepen doorschakelen op de manier die jij wilt !

Iedereen heeft wel eens de eigen telefoon doorgeschakeld als je niet in de gelegenheid was om op dat moment een gesprek te beantwoorden. Weet je dat ons Interactive Voice Respons platform (IVR) op basis van hetzelfde principe vele honderdduizenden gesprekken per maand doorschakelt naar de juiste bestemming?

Jouw telefoonnummer bij ons is een virtueel telefoonnummer. Het zit niet meer vast een een vaste locatie zoals een kantoorpand maar komt binnen op ons IVR platform. En bij elk gesprek vraagt de IVR zich af: wat moet ik op dit moment doen met het gesprek, wat is de functie die ik moet gebruiken voor dit gesprek, wie is er beschikbaar om dit gesprek te beantwoorden?

Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met op dat moment het juiste toestel of het juiste bericht wordt afgespeeld. Voor wat betreft het gesprekken doorschakelen naar telefoons: dat kunnen vaste telefoons op verschillende locaties en netwerken zijn zoals KPN en Ziggo, mobiele telefoons aangemeld op verschillende mobiele netwerken zoals Vodafone of T-Mobile of een ander toestel van iemand naar wie je tijdelijk wilt doorschakelen. Jij bepaalt dus voor elk gesprek wat ermee gedaan moet worden. Flexibel de telefoon doorschakelen dus voor een optimale bereikbaarheid! Daarmee is een oplossing op basis van IVR technologie vele malen flexibeler dan een telefooncentrale.

De telefoon doorschakelen is de basis functie van ons IVR platform waar zowel zzp'ers, startups als grote organisaties slim gebruik van maken.

Zzp'ers bijvoorbeeld om op verschillende tijden van de dag met wisselende eindbestemmingen de telefoon te laten doorschakelen naar een ander telefoonnummer.

Grote bedrijven om belverkeer te verdelen over meerdere vestigingen, meerdere callcenters om de kwaliteit te monitoren of om eenvoudig gesprekken te kunnen herrouteren bij piekverkeer of noodsituaties.

De eenvoud en het gemak betekent dat vooral ook startende bedrijven er meteen mee aan de slag kunnen met de mogelijkheid om later extra opties toe te voegen. In de start-up fase schakelen we eerst door naar je mobiele telefoon. Wil je daarnaast ook vaste telefoons op een later tijdstip dan nemen we deze op in je telefoon team dashboard. Zo kunnen we de meest geavanceerde telefoonschakelingen programmeren op basis van verschillende toestellen. Zo ben je altijd flexibel in het doorschakelen van gesprekken.

We schakelen centrale nummers door naar de vaste telefoon bij medewerkers thuis, of naar verschillende callcenters. Zo kunnen organisaties 1 centraal nood of hulpnummer inzetten en doorschakelen naar iedereen die op enig moment telefoondienst heeft. Je kan eigenlijk zeggen dat telefoon doorschakelen de basis functie is van ons telefonie platform.

Bij elk binnenkomend gesprek vraagt ons IVR platform zich af: naar wie moet ik doorschakelen? Op basis waarvan moet ik doorschakelen? Mag ik doorschakelen? Moet ik wel doorschakelen?

Als jij deze vragen voor je eigen organisatie weet te beantwoorden en helder hebt, dan kunnen wij voor jou de perfecte oplossing programmeren.

De voordelen

Over je eigen telefoonnummer wil je maximale controle hebben.

Met de functie telefoon doorschakelen zorg je ervoor dat bellers altijd direct naar het juiste toestel doorschakelen.


Overal bereikbaar

Waar je je ook bevindt, met ons dashboard verander je eenvoudig en direct de doorschakeling van je telefoonnummer. Zo worden bellers altijd meteen goed doorgeschakeld.


Verhuist met je mee

Omdat je zakelijke nummer geen fysieke lijn meer is en je met direct doorschakelen zelf bepaalt waar je bereikbaar bent, behoudt je ook bij een verhuizing gewoon je huidige telefoonnummer.


Groeit met je mee

Jouw bedrijf kan met een gerust hart groeien. Je kunt je telefoonnummer op elk moment makkelijk en snel uitbreiden en nieuwe doorschakelingen maken om zo nog meer bellers te woord te kunnen staan.


Optimaal klantcontact

Betere service leidt tot meer sales. Door bellers goed en snel door te verbinden bied je de grootste klantvriendelijkheid.

Leg vandaag jouw telefoonnummer vast

Doorschakelen via ons IVR platform is de snelste en makkelijkste manier om snel met je telefoonnummer aan de slag te gaan. En wil je later gebruik maken van één van de vele extra functies die wij bieden dan kan dat altijd. Wil je maximale controle over je telefonische bereikbaarheid hebben dan ons telefonie platform je ideale partner.

Direct doorschakelen is beschikbaar voor alle 08000900088085 en lokale telefoonnummers. Nog geen nummer? Registreer die dan vandaag nog eenvoudig online ! Of lees eerst nog meer over vast of mobiel als je een oplossing zoekt specifiek voor doorschakelen naar je mobiele telefoon !

Veelgestelde vragen:

Ja, je kan altijd gesprekken doorschakelen naar een ander telefoonnummer. Zo weet je zeker dat een gesprek altijd binnenkomt bij de juiste persoon en programmeer je je eigen telefoonteam.


Ja dit kan zeker. We kunnen je vaste telefoon bij programmeren in het telefoonteam en die weer doorschakelen naar een andere vaste telefoon. Zo zijn de mogelijkheden onbeperkt naar welk toestel je wilt doorschakelen.


Nee, alles verloopt via het dashboard. Let erop dat iedereen die weet dat als je niet beschikbaar bent om een gesprek te beantwoorden je telefoonnummer door te schakelen naar een collega via de telefoonteam pagina. Je kan ook nog instellen na hoeveel keer overgaan we het gesprek doorschakelen naar een ander toestel.


Ja, je kunt een tweede nummer nemen en dat alleen voor Google-advertenties gebruiken. Zo weet je precies hoeveel oproepen er binnenkomen via advertenties en andere kanalen!


We kunnen overal naartoe doorschakelen, dus ook naar je vaste lijn of vaste telefoon.


Ja dit wordt ook heel veel gedaan. Zo houdt je je mobiele telefoon prive en heb je een ander telefoonnummer zakelijk. Je ziet op je telefoondisplay dat je gebeld wordt op je zakelijke nummer.

Als je telefoon niet via onze centrale loopt dan kunnen wij je niet helpen hiermee, maar breng je telefoonnummer over naar ons en wij regelen alles voor je!

Ook naar thuiswerkers kunnen we doorschakelen. Geef ons door de vaste telefoon van naar wie je wilt doorschakelen of de mobiele telefoon en wij programmeren deze doorschakeling en zetten deze bij je instellingen.

Ja maar je mag natuurlijk geen gesprek doorschakelen naar een ander nummer als diegene voor het doorschakelen geen toestemming aan jou heeft gegeven.

Als je in gesprek bent zal ons ze IVR dat opmerken en het volgend toestel in je telefoonteam proberen te bellen om zo de verbinding op te zetten.

Via ons unieke telefoonteam dashboard. Je hoeft dus geen toetsencombinaties meer te gebruiken zoals toets 21, toets 67 of toets 61. Je telefoonnummer komt binnen direct op ons IVR platform en je kunt in je dashboard alle functies aanzetten of uitzetten.

Tevreden Belfabriek Klanten: