De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Laat ons IVR platform binnenkomende oproepen doorschakelen op de manier die jij wilt!
Iedereen heeft wel eens zijn eigen telefoon doorgeschakeld, als je niet in de gelegenheid was om op dat moment een gesprek te beantwoorden. Weet je dat ons Interactive Voice Respons platform (IVR) op basis van hetzelfde principe vele honderdduizenden gesprekken per maand doorschakelt naar de juiste bestemming?
Jouw telefoonnummer bij ons is een virtueel telefoonnummer. Dit is geen vaste lijn op een een vaste locatie zoals een kantoorpand, maar komt binnen op ons IVR platform. En bij elk gesprek vraagt de IVR zich af: wat moet ik op dit moment doen met het gesprek, wat is de functie die ik moet gebruiken voor dit gesprek, wie is er beschikbaar om dit gesprek te beantwoorden? Dit is hoe een doorschakelnummer werkt!
Elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met op dat moment het juiste toestel, of het juiste bericht wordt afgespeeld. Voor wat betreft het doorschakelen van een inkomend gesprek: dat kunnen vaste telefoons op verschillende locaties en netwerken zijn zoals KPN en Ziggo, mobiele telefoons aangemeld op verschillende mobiele netwerken zoals Vodafone of T-Mobile of een ander toestel van iemand naar wie je tijdelijk wilt doorschakelen. Jij bepaalt dus voor elk gesprek wat ermee gedaan moet worden. Flexibel de vaste telefoon doorschakelen dus, voor een optimale bereikbaarheid! Daarmee is een oplossing op basis van IVR technologie vele malen flexibeler dan een telefooncentrale.
Een doorschakelnummer is de basis functie van ons IVR platform waar zowel zzp'ers, startups als grote organisaties slim gebruik van maken.
Zzp'ers gebruiken een doorschakelnummer om op verschillende tijden van de dag met wisselende eindbestemmingen de telefoon te laten doorschakelen naar een ander telefoonnummer.
Grote bedrijven gebruiken een doorschakelnummer om belverkeer te verdelen over meerdere vestigingen of meerdere callcenters, om de kwaliteit te monitoren of om eenvoudig gesprekken te kunnen herrouteren bij piekverkeer of noodsituaties.
De eenvoud en het gemak betekent dat vooral ook startende bedrijven er meteen mee aan de slag kunnen, maar wel met de mogelijkheid om later extra opties toe te voegen. In de start-up fase kunnen we je nummer doorschakelen naar je mobiele telefoon. Wil je op een later tijdstip ook vaste telefoons, dan nemen we deze op in je telefoon team dashboard. Zo kunnen we de meest geavanceerde telefoonschakelingen programmeren op basis van verschillende toestellen. Zo ben je altijd flexibel in het doorschakelen van gesprekken.
We schakelen centrale nummers door naar de vaste telefoon bij medewerkers thuis, of naar verschillende callcenters. Zo kunnen organisaties 1 centraal nood of hulpnummer inzetten en doorschakelen naar iedereen die op enig moment telefoondienst heeft. Je kan eigenlijk zeggen dat telefoon doorschakelen de basis functie is van ons telefonie platform.
Bij elk binnenkomend gesprek vraagt ons IVR platform zich af: naar wie moet ik doorschakelen? Op basis waarvan moet ik doorschakelen? Mag ik doorschakelen? Moet ik wel doorschakelen?
Als jij deze vragen voor je eigen organisatie weet te beantwoorden en helder hebt, dan kunnen wij voor jou de perfecte oplossing programmeren.
Over je eigen telefoonnummer wil je maximale controle hebben.
Met de functie telefoon doorschakelen zorg je ervoor dat bellers altijd direct naar het juiste toestel worden doorgeschakeld.
Waar je je ook bevindt, met ons dashboard verander je eenvoudig en direct de doorschakeling van je telefoonnummer. Zo worden bellers altijd meteen goed doorgeschakeld.
Omdat je zakelijke nummer geen fysieke lijn meer is en je met direct doorschakelen zelf bepaalt waar je bereikbaar bent, behoud je ook bij een verhuizing gewoon je huidige telefoonnummer.
Jouw bedrijf kan met een gerust hart groeien. Je kunt je telefoonnummer op elk moment makkelijk en snel uitbreiden en nieuwe doorschakelingen maken om zo nog meer bellers te woord te kunnen staan.
Betere service leidt tot meer sales. Door bellers goed en snel door te verbinden, bied je de grootste klantvriendelijkheid.
Doorschakelen via ons IVR platform is de snelste en makkelijkste manier om snel met je telefoonnummer aan de slag te gaan. En wil je later gebruik maken van één van de vele extra functies die wij bieden dan kan dat altijd. Wil je maximale controle over je telefonische bereikbaarheid hebben, dan ons telefonie platform je ideale partner.
Direct doorschakelen is beschikbaar voor alle 0800, 0900, 088, 085 en lokale telefoonnummers. Nog geen nummer? Registreer die dan vandaag nog eenvoudig online! Of lees eerst nog meer over vast of mobiel als je een oplossing zoekt specifiek voor doorschakelen naar je mobiele telefoon!
Ja, je kunt altijd gesprekken doorschakelen naar een ander telefoonnummer. Zo weet je zeker dat een gesprek altijd binnenkomt bij de juiste persoon en programmeer je je eigen telefoonteam.
Ja, absoluut! Het is mogelijk om je vaste telefoon in te stellen binnen ons telefoonsysteem en deze vervolgens door te schakelen naar een andere vaste telefoon of een mobiel toestel. De mogelijkheden zijn vrijwel onbeperkt, zodat je gesprekken kunt doorsturen naar elk gewenst apparaat en altijd bereikbaar blijft.
Nee, alles verloopt eenvoudig via het dashboard. Zorg er wel voor dat iedereen weet dat je, wanneer je niet beschikbaar bent om een gesprek te beantwoorden, je telefoonnummer kunt doorschakelen naar een collega via de telefoonteam-pagina. Je kunt bovendien instellen na hoeveel keer overgaan het gesprek automatisch wordt doorgeschakeld naar een ander toestel.
Kan ik een extra nummer nemen en dat alleen als doorschakelnummer gebruiken?
Ja, dat kan! Je kunt een extra nummer aanvragen en dit exclusief gebruiken voor specifieke doeleinden, zoals Google-advertenties. Op deze manier kun je precies bijhouden hoeveel oproepen er binnenkomen via advertenties en andere marketingkanalen.
We kunnen overal naartoe doorschakelen, dus ook naar je vaste lijn of vaste telefoon.
Ja, dit wordt ook heel veel gedaan. Zo houdt je je mobiele telefoon prive en heb je een ander telefoonnummer zakelijk. Je ziet op je telefoondisplay dat je gebeld wordt op je zakelijke nummer.
Als je telefoon momenteel niet via onze centrale loopt, kunnen wij je hier helaas niet direct mee helpen. Maar geen zorgen! Breng je telefoonnummer over naar ons, en wij regelen het doorschakelen volledig voor je.
Ja, het is mogelijk om naar thuiswerkers door te schakelen. Geef ons het vaste of mobiele telefoonnummer door van de persoon naar wie je wilt doorschakelen, en wij zorgen ervoor dat deze doorschakeling wordt ingesteld en toegevoegd aan jouw instellingen.
Ja, je kunt gesprekken doorschakelen naar vrijwel elk gewenst nummer. Houd er echter rekening mee dat je geen gesprekken mag doorschakelen naar een ander nummer zonder vooraf toestemming van de betreffende persoon. Zorg er altijd voor dat je voldoet aan de geldende privacyregels.
Als je in gesprek bent, zal onze IVR dit detecteren en automatisch het volgende toestel in je telefoonteam proberen te bereiken.
Wanneer je in gesprek bent, wordt je telefoonnummer direct afgehandeld via ons unieke IVR-platform. Via het telefoonteam-dashboard kun je eenvoudig alle functies beheren, zonder gedoe met toetsencombinaties zoals toets 21, 67 of 61. In het dashboard kun je instellen hoe oproepen worden afgehandeld, zoals doorschakelen naar een collega of het plaatsen in een wachtrij. Alles is eenvoudig aan te passen aan jouw wensen!