De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
"Dank u voor het bellen naar.." is het vaak eerste dat je hoort wanneer je een grote onderneming belt.
Een ingesproken welkomsttekst is dan ook één van de functionaliteiten die iedere Belfabriek klant gebruikt.
Welkomstmeldingen kan je op 3 manieren aanleveren:
1. je kan deze zelf inspreken op je mobiele telefoon of computer en ons deze file sturen.
2. we kunnen deze laten inspreken door een professionele stem.
3. lever ons de tekst aan die je de beller wilt laten horen en wij laten deze uitspreken door onze spraakcomputer
Als je regelmatig je melding wijzigt is de laatste optie ideaal, je hebt dan altijd snel een nieuwe geluidsopname voor je welkomstmelding.
Het geluid van deze spraakbot is anno 2024 echt geweldig! Kijk maar eens naar onze text to speech bot !
Je beller weet direct dat ze met het juiste bedrijf verbonden zijn en een met zorg gekozen stem zorgt direct al voor een professionele uitstraling.
Welkomstteksten worden vaak gebruikt om bijvoorbeeld bellers er op te wijzen dat gesprekken opgenomen kunnen worden en voor welk doel deze opnames gebruikt worden. Ook dit stelt bellers gerust; zij hebben met een professionele organisatie van doen die open en transparant te werk gaat.
Heb je een speciale actie of aanbod? Een welkomsttekst kan een goed moment zijn om deze aan te kondigen.
Door gebruik te maken van een slimme tekst waarin de merknaam of belangrijke onderdelen uit jouw communicatie herhaalt worden, verhoog je de bekendheid van bellers met jouw merk en je waarden.
We kunnen een melding laten inspreken door een professionele stemacteur. Hier zijn dan wel extra kosten aan verbonden. We kunnen ook jouw tekst door onze spraakcomputer laten uitspreken. Dit klinkt tegenwoordig perfect!
We kunnen buiten kantooruren een melding laten horen met jouw openingstijden. Ook hier geldt: je kan deze melding zelf inspreken of laten uitspreken.
Wij kunnen een keuzemenu voor jouw programmeren met verschillende (virtuele) afdelingen zoals een afdeling klantenservice en een afdeling administratie. Geef ons jouw keuzes door in het keuzemenu en de telefoonnummers die daarbij horen en onze telefooncentrale verbindt bellers op deze manier door naar de juiste afdeling.
Je kan de welkomsttekst op je telefoon zo vaak vervangen als je wilt. Bedenk wel vooraf welke stem je gaat gebruiken: je eigen stem, een vaste externe stem of onze spraakcomputer. Zo zijn de meldingen altijd gelijk en herkenbaar voor de beller.
We kunnen de functie voicemail activeren op jouw zakelijke telefoonnummer zodat bellers een bericht kunnen achterlaten als je deze zelf niet te woord kan staan. We kunnen een standaard melding geven zoals "Wij zijn momenteel niet bereikbaar, laat naam en telefoonnummer achter en wij bellen zo spoedig mogelijk terug". We kunnen ook een eigen voicemail bericht afspelen.
Jazeker ! Wij kunnen welkomstteksten en meldingen in meerdere talen afspelen. Laat ons de manier waarop jij meldingen wilt laten afspelen weten en wij regelen de rest !