De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
“Dit telefoongesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een zakelijk telefoonnummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging.
Ook jij kunt de functie gesprekken opnemen inzetten voor je zakelijke gesprekken. Hiermee maak je automatisch opnames van elk gesprek. Zo kan je eenvoudig een telefoongesprek opnemen en terugluisteren. Belfabriek slaat de geluidsbestanden beveiligd in de cloud op. Via je dashboard heb je direct toegang tot alle opnames in een overzichtelijke app.
Wil je een telefoongesprek opnemen dan is deze functie ideaal. Je bezit daarmee een handige tool voor bijvoorbeeld de verbetering van jouw dienstverlening door naar een opname te luisteren van alle gespreken.
Selecteer de gewenste opname op datum of op nummer, en luister opgenomen gesprekken online terug. Je ziet direct welke opname je al uitgeluisterd hebt. Belangrijke gesprekken kun je markeren met een ster of downloaden naar je eigen computer.
Werken je collega's of je externe callcenter volgens de laatste voorschriften? Je hoort het in de opnames van het opgenomen gesprek.
Vele toepassingen van zakelijke telefoongesprekken opnemen
Deze gespreksopname functionaliteit is zó veelzijdig dat vrijwel elke organisatie hier een toepassing voor kan bedenken.
Teamleiders van callcenters gebruiken gesprek opnemen bij voortgangsgesprekken om concrete verbeterpunten aan te dragen.
Medewerkers maken na afloop van een gesprek in alle rust het gespreksverslag en luisteren de opgenomen gesprekken terug waar nodig.
Ook als bewijs van transacties of ter controle van de naleving van procedures wordt telefoongesprek opnemen vaak ingezet !
Ja, als het gesprek is opgenomen en opgeslagen. Het is (uiteraard) niet mogelijk een gesprek achteraf op te nemen.
Dat hangt af van de bewaartermijn die je hebt ingesteld: 1 dag, 1 week of 1 maand.
Neem een nieuw telefoonnummer van Belfabriek of draag je huidige nummer aan ons over en wij activeren de gespreksopname voor je. Je kunt ook een deel van je gesprekken van je huidige provider aan ons overdragen en wij nemen alleen die gesprekken op.
Volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens is dat niet nodig, zolang je aan het gesprek deelneemt en een vooraankondiging doet zoals "We nemen dit gesprek op voor trainingsdoeleinden".
Als deze functie nog niet is ingeschakeld, kun je die zelf in je app inschakelen, evenals hoe lang je de gesprekken wilt bewaren.
Ja, we nemen zowel de beller als de gebelde partij op en geven ze weer in 1 audiobestand. Je hoort dus beide partijen.
Nee, er is genoeg opslagruimte om een lang gesprek op te nemen of om een podcast te maken, bijvoorbeeld als je een gesprek naar een telefoonnummer wilt opnemen. Zorg er alleen voor dat je vooraf toestemming krijgt, zodat je het gesprek als podcast op het web kunt delen omwille van de privacy.
Nee. Je hoeft geen andere apps te gebruiken of een microfoon in de buurt van je telefoon te hebben om gesprekken op te nemen.