De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Nationale nummers
Het bijzondere van deze feature is dat je alle opnames online kunt beluisteren, zonder dat je alle (of de afzonderlijke) bestanden hoeft te downloaden. Dit maakt Belfabriek uniek ten opzichte van andere providers.
Als klant van Belfabriek kun je de functie "telefoongesprek opnemen" op je gemak gebruiken. Zo kun je ontdekken of deze service bij jouw organisatie past. Is deze functionaliteit (nog) niet interessant voor jouw telefonische afdeling, dan kun je deze ook heel gemakkelijk weer uitschakelen.
Ben je nog geen klant van Belfabriek? Neem dan contact met ons op, en wij zorgen ervoor dat op zo kort mogelijke termijn je van deze functionaliteit gebruik kunt maken! Wil je meteen aan de slag? Vraag dan een demo nummer aan en probeer direct al onze functies!
Bij Belfabriek krijg je niet alleen toegang tot call-recording, maar ook tot een uitgebreide set extra functies. Via jouw persoonlijke dashboard kun je deze activeren of uitzetten. Call-recording staat standaard uit.
Wens je deze functie te activeren, volg dan onderstaande stappen:
Je aanvraag wordt vervolgens door één van onze medewerkers verwerkt.
Nieuwe opnames zie je automatisch in je persoonlijk dashboard verschijnen.
Hoe lang gesprekken worden bewaard, hangt af van de bewaartermijn die je hebt ingesteld.
Belfabriek slaat de geluidsbestanden veilig op in de cloud, en via je dashboard heb je direct toegang tot alle opnames in een overzichtelijke app. De functionaliteit voor gespreksopname is zo veelzijdig dat vrijwel elke organisatie er een nuttige toepassing voor kan bedenken.
Teamleiders van callcenters gebruiken gespreksopnames tijdens voortgangsgesprekken om concrete verbeterpunten te bespreken.
Medewerkers kunnen na afloop van een gesprek in alle rust een gespreksverslag maken door de opname terug te luisteren waar nodig.
Ook wordt het opnemen van telefoongesprekken vaak ingezet als bewijs van transacties of voor het controleren van de naleving van procedures.
Ja, als het telefoongesprek is opgenomen en opgeslagen wel. Het is (uiteraard) niet mogelijk een gesprek achteraf op te nemen.
Dat hangt af van de bewaartermijn die je hebt ingesteld: 1 dag, 1 week of 1 maand.
Neem een nieuw telefoonnummer van Belfabriek of draag je huidige nummer aan ons over en wij activeren de gespreksopname voor je. Je kunt ook een deel van je gesprekken van je huidige provider aan ons overdragen en wij nemen alleen die gesprekken op.
Volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens is dat niet nodig, zolang je aan het gesprek deelneemt en een vooraankondiging doet zoals "We nemen dit gesprek op voor trainingsdoeleinden".
Als deze functie nog niet is ingeschakeld, kun je die zelf in je app inschakelen, evenals hoe lang je de gesprekken wilt bewaren.
Ja, we nemen zowel de beller als de gebelde partij op en geven ze weer in 1 audiobestand. Je hoort dus beide partijen.
Nee, er is genoeg opslagruimte om een lang gesprek op te nemen of om een podcast te maken, bijvoorbeeld als je een gesprek naar een telefoonnummer wilt opnemen. Zorg er alleen voor dat je vooraf toestemming krijgt, zodat je het gesprek als podcast op het web kunt delen omwille van de privacy.
Nee. Je hoeft geen andere apps te gebruiken of een microfoon in de buurt van je telefoon te hebben als je een gesprek opneemt.
Geen Betaalgegevens nodig - Geen Verplichtingen.