De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Nood- en spoednummers binnen 3 uur live
Alle artsen bereikbaar in 1 belteam
Flexibel inkomende oproepen doorschakelen
Goede zorg is wat ons betreft een grondrecht. En mensen die zorg leveren, koesteren we dan ook graag. In de loop van ons 23 jarig bestaan hebben we dan ook veel noodnummers en calamiteitenlijnen opgezet. Want dat is een van onze specialismes.
Noodnummers en calamiteiten lijnen zijn door ons snel en goed op te zetten. Belangrijk, want een medisch team moet altijd snel bereikbaar zijn. Punt uit. Ons IVR platform is een bullet proof oplossing. Zelfs als er een naar virus uitbreekt waardoor de telefoon roodgloeiend staat, ontstaan geen capaciteitsproblemen. Bellers worden dan door ons IVR platform in de wacht gehouden. Of doorverbonden met een groep artsen. Bovendien kunnen we keuzemenu's (wel of geen spoedgeval?) implementeren en is het eenvoudig om de eindbestemming van het nummer te wijzigen. Met een Belfabriek IVR ben je altijd flexibel bereikbaar.
Een wachtrij die pas actief wordt als er meer bellers zijn dan kunnen worden doorgeschakeld. Is het rustig, dan wordt de beller dus niet in de wacht gezet.
Een welkomsttekst: “Welkom bij de 24 uurs dienst van dokter Beter”
Een keuzemenu: “Toets 1 voor corona informatie, toets 2 om een afspraak te maken"
Bij keuze 1 kunnen we informatie meldingen laten spelen die door het medische team zijn ingesproken of door een professionele stemacteur. Sinds 2022 hebben we ook een geavanceerde spraakcomputer die perfect woorden kan uitspreken. Je hoort niet dat onze voicebot een computer is!
Zo kunnen we altijd snel nieuwe teksten op het zorgnummer plaatsen die actueel zijn. Ook 's-avonds en in het weekend.
Bij keuze 2 gaan we doorverbinden naar de collega's die telefoondienst hebben. Deze medewerkers kunnen zichzelf beschikbaar en niet beschikbaar maken op een webpagina. Zo weet onze telefooncentrale altijd naar wie kan worden doorgeschakeld.
Op deze manier hebben we ook enkele zeer belangrijke telefoonnummers ingericht voor 24/7 transplantatie nummers voor organen. Maar ook verschillende weekenddienst nummers en spoedlijnen.
Door een webpagina voor iedereen beschikbaar te maken waarop iedereen zich kan aanmelden en afmelden is onderling de bereikbaarheid afgestemd en wordt de telefoon altijd beantwoord.
Deze teampagina is een zelf ontwikkelde oplossing speciaal voor de zorg, en deze laten wij graag in een demo zien. Het is beter en flexibeler als andere communicatiesystemen en levert een grote bijdrage aan betere bereikbaarheid binnen de zorg.
Belangrijk is ook dat er geen mobiele app hoeft te worden gedownload om telefoongesprekken te ontvangen. Wij leveren de telefoongesprekken af rechtstreeks op de mobiele telefoon van medewerkers zodat elk binnenkomend telefoongesprek ook daadwerkelijk wordt afgeleverd. Er gaat dus geen gesprek verloren. Dit is goed om te benadrukken dat onze oplossing geen goedkoper bellen of budget oplossing is, maar een hoogwaardige zakelijke telefonie dienst.
Klinkt ideaal? Binnen 3 uur kunnen wij een noodnummer actief maken en doorschakelen naar je afdeling met maximaal gebruiksgemak !
Wij hebben al 23 jaar ervaring in de zorg telefonie. Wij leveren veel calamiteiten nummers en spoednummers aan zorgverlenende organisaties en zijn hierin gespecialiseerd.
Onze nummers voor de zorg zijn virtuele telefoonnummers. Binnenkomende gesprekken worden afgeleverd op bestaande toestellen van medewerkers. Deze kunnen zichzelf beschikbaar en niet beschikbaar maken op een speciale webpagina. Er is dus geen investering nodig in nieuwe zakelijke telefonie of cloud telefonie. Wij gaan ervan uit dat er al mobiele telefoons of vaste telefoons in gebruik zijn.
De praktijk heeft laten zien dat roosters en koppelingen niet goed samengaan voor een perfect werkend oplossing die noodnummers vereisen. Daarom hebben wij een speciale webpagina ontwikkeld waarop medewerkers eenvoudig realtime kunnen aangeven of zij telefoondienst hebben of niet. Dit werkt beter en eenvoudiger. Als iemand gaat lunchen kan deze bijvoorbeeld wel op beschikbaar staan in het digitale rooster. Op onze webpagina kan deze medewerker zich heel makkelijk even op niet beschikbaar zetten.
Dat verzorgen wij voor de zorgverlenende organisaties op afstand. Geef aan ons door wat de beller dient te horen en hoe wij gesprekken dienen door te schakelen en wij verzorgen het telefoonnummer met deze wensen binnen enkele uren.
Jazeker, deze telefonie oplossing werkt voor apotheken, artsen, dierenartsen, transplantatie lijnen, corona nummers en alle andere aanbieders in de zorgmarkt.
Wij kunnen gesprekken doorschakelen naar iedereen binnen de afdeling, praktijk of ziekenhuis die een mobiele telefoon of vaste telefoon heeft. Met onze oplossing kunnen wij dezelfde dag nog een virtueel callcenter van honderden medewerkers opzetten indien gewenst. Als er intern niet voldoende eigen medewerkers zijn kunnen wij ook (een deel) van het belverkeer doorschakelen naar externe callcenters. Of in de wacht houden door middel van een wachtrij. Al deze functionaliteiten kunnen wij continu aanpassen en wijzigen al naar gelang het binnenkomende belverkeer en het tijdstip of dag.