De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Als klant bij Belfabriek krijg je toegang tot vele handige telefonie functies. Dit maakt het mogelijk dat jouw telefoonnummer meegroeit met jouw organisatie.
Voor de meeste klanten van Belfabriek zijn de standaard functies voldoende, maar elke organisatie is natuurlijk uniek. Dankzij ons IVR-systeem kunnen wij maatwerk functies voor iedereen bouwen.
We helpen op deze manier ook veel organisatie's die zelf op telefonie platformen zoals Twillio zelf zijn gaan bouwen maar daar uiteindelijk op vastlopen, of het onderhoud toch teveel vinden worden (of de torenhoge prijzen voor support).
Wanneer je een functie mist, kan Belfabriek deze op maat voor maken. Ons programmeer team heeft al meerdere unieke functies voor klanten op ons IVR platform gebouwd.
Er zijn geen beperkingen aan wat een IVR-systeem kan: het is veel flexibeler en uitgebreider dan een telefooncentrale. Als jij het bedenkt, programmeren wij deze voor tegen een scherp tarief.
Incidenten kunnen voorkomen en vaak willen bellers alleen weten of je al op de hoogte bent van een bestaand probleem. Ook krijgen ze graag bevestigd dat je aan de oplossing van dit incident werkt. In zo’n geval is een geautomatiseerde incidentenlijn een goede oplossing. Je spreekt éénmalig een bericht in en bellers kunnen na het afluisteren van het bericht beslissen of ze het gesprek beëindigen of vervolgens een medewerker willen spreken.
Informatie per telefoon verlenen is de core business van veel van onze klanten. Maar vaak stellen bellers een schriftelijke bevestiging op prijs. Dat kan door bijvoorbeeld na het gesprek een SMS met bevestigende of aanvullende informatie te sturen. Met een koppeling tussen jouw database en ons platform is dit erg eenvoudig.
Door een telefoonnummer slim te combineren met een IVR-systeem dat is gekoppeld aan een database kunnen klanten van een creditcardmaatschappij zelf, dag en nacht, hun creditcard activeren.
Laat jouw klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week jouw producten of diensten kopen. Met een unieke klantcode en artikelcodes kunnen zij per telefoon bestellingen plaatsen.
Hoeveel heb je dit jaar aan energie verbruikt? Een vraag die meter-opnemers van een energiebedrijf niet meer hoeven te vragen dankzij de koppeling tussen het servicenummer en de database van de maatschappij. Je voert zelf via de telefoon eenvoudig de meterstand in.
Vaak is het van belang dat je snel meerdere mensen tegelijk kunt oproepen. Met een geautomatiseerd oproep systeem heb je bijvoorbeeld in geval van calamiteiten de juiste mensen op tijd op de juiste plaats.
Behalve banksaldo online bekijken, is het ook handig als klanten via het servicenummer van de bank en een beveiligd systeem telefonisch hun banksaldo kunnen beluisteren.
Zoals je ziet uit bovenstaande voorbeelden zijn de mogelijkheden eindeloos. Wat voor telefonische functionaliteit wil je je bellers graag bieden? Leg ons jouw idee voor en wij programmeren dit !