De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Met een softphone maak je van een computer of mobiele telefoon een vaste telefoon
Als je gebruikmaakt van ons telefoonsysteem heb je de mogelijkheid om een softphone te gebruiken.
Bij ons kun je elke softphone kiezen van elke software ontwikkelaar die je wilt en in je belteam opnemen. Je bent dus niet gebonden aan 1 merk softphone of 1 softphone die geleverd wordt door je provider. Dit is belangrijk want zo ben je altijd vrij om te kiezen welke softphone jij het beste vindt.
De 2 meest gebruikte softphones van 2024 zijn:
De Zoiper softphone (www.zoiper.com)
De Bria softphone (www.counterpath.com)
Je kan deze softphones rechtstreeks kopen bij deze fabrikanten als software licentie. Van ons krijg je de login gegevens zodat deze softphones zich kunnen aanmelden op jouw telefooncentrale bij ons.
Belangrijk is dat softphone's voordelen maar ook nadelen kennen, zeker als je ze installeert op je mobiele telefoon.
Een softphone op de vaste computer werkt doorgaans perfect. Met een headset op je computer is deze een volwaardig telefoontoestel geworden.
Dit is handig als je veel gesprekken ontvangt of maakt, je houdt namelijk beide handen vrij om te typen. En je hoeft geen investering te doen in nieuwe bureau telefoons (alleen in headsets).
Een softphone op de mobiele telefoon heeft wel een nadeel. het is namelijk een app op de mobiele telefoon. En een app sluit zichzelf af, of gaat na verloop van de tijd in de slaapstand.
Vanaf dat moment ontvang jij geen inkomende telefoongesprekken meer. Zonder dat je dit in de gaten hebt.
WIj leveren gesprekken daarom rechtstreeks af via onze interconnectie aan de mobiele telecomnetwerken.
Zo komen gesprekken altijd binnen op je mobiele telefoon, en ben je niet afhankelijk van een app of werkende Internetverbinding.
Bedenk dus goed: hoe belangrijk is het voor jou om elk telefoontje te ontvangen? Als het antwoord daarop 'erg belangrijk' is, gebruik dan nooit een app maar laat het gesprek afleveren via de mobiele netwerken op je mobiele telefoon of vaste telefoon.
Laat onze medewerkers je telefoonnummer inrichten zoals jij dat wilt. Je kunt daarna eenvoudig zelf nog aanpassingen doen of door ons laten doen zodat je er zelf geen omkijken meer naar hebt !
Zijn er bellers die je liever niet toestaat een bepaald nummer te bellen, om wat voor reden dan ook? Je kunt ze gemakkelijk blokkeren met de oproepfilterfunctie.
Bellers worden naar al je telefoons doorverbonden: vast, mobiel, VOIP of traditioneel. Je kunt deze bestemming wijzigen wanneer en zo vaak je maar wilt.
Veel ondernemers hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt !
Nationaal of in andere landen telefoongesprekken afleveren? Geen probleem!
Jouw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakel je bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.
Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!
Je neemt een zakelijk telefoonnummer vooral om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren. Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.
Je dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij jouw telefoonnummer.
Laat de computer jouw tekst uitspreken. Het is niet van een echte stem te onderscheiden !
Jouw telefoonnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn of een mobiele telefoon.
“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een zakelijk nummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door Belfabriek worden gehost.
Wil jij op jouw zakelijke telefoonnummer alleen toegang verlenen aan een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorg je ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie je telefoonnummer bedoeld is.
Je hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al jouw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of je om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.
Er gaan misschien momenten komen dat jij meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.
Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook
"Dank u voor het bellen naar.." is het vaak eerste dat je hoort wanneer je een grote onderneming belt.
Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug 'n' play ervaring
Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen
Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon