De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Gepubliceerd in Telefoonnummers
Of het nu gaat om een technische hulpdienst, een noodnummer voor chauffeurs met pech of een medisch alarmnummer, met ons Interactive Voice Response telefonie platform (IVR) staat jouw noodlijn als een huis.
Onze hoge kwaliteit van dienstverlening, onze eigen telecom interconnect en het geheel door onszelf ontwikkelde platform maakt dat wij al jarenlang provider voor noodlijnen en hulplijnen zijn.
In dit artikel leggen wij jou uit hoe je direct een eigen alarmnummer of noodlijn kunt opzetten.
Je hebt voor een noodlijn de keuze uit lokale telefoonnummers of nationale telefoonnummers. Ook zijn gratis telefoonnummers mogelijk, of betaalde telefoonnummers.
De keuze van het telefoonnummer zal doorgaans bepaald worden door het publiek.
Wil je jouw dienst zo laagdrempelig mogelijk houden of biedt je een toegevoegde waarde waarvoor bellers bereid zijn extra te betalen?
Wie beantwoordt de telefoon als hij overgaat? Wat gebeurt er als diegene bezet is? Een planning zorgt ervoor dat de bereikbaarheid van jouw noodlijn optimaal is.
Omdat noodlijnen ruime openingstijden kennen (vaak zelfs 24/7), wordt er in verschillende diensten gewerkt.
Daarbij is het noodzakelijk dat alle medewerkers overal de binnenkomende oproepen kunnen beantwoorden: thuis, op kantoor of onderweg.
Met onze handige teampagina kunnen alle medewerkers zelf eenvoudig de beschikbaarheid aan of uit zetten. Zo weet ons telefonie platform altijd precies naar wie gesprekken kunnen worden doorgeschakeld.
Met een welkomstmelding worden bellers eerst begroet zodra ze de noodlijn bellen.
Dit geeft hen direct geruststelling dat ze met een professionele dienst te maken hebben en bevestigt dat zij een goede keuze hebben gemaakt te bellen.
Je kunt voor deze welkomsttekst zelf een geluidsbestand opnemen en aanleveren, of gebruik maken van onze tekst naar spraakbot.
Lever ons de tekst aan die de beller dient te horen en wij zorgen voor de rest.
Een goede noodlijn provider biedt jou een uitgebreide klantenportaal waarin je jouw noodlijn volledig beheert.
Zo vindt je alle nummerinstellingen op één overzichtelijke pagina, waar je direct functies in- en uitschakelt. Ook heb je er toegang tot uitgebreide belstatistieken.
Eén van onze vriendelijke collega's kan jou in een halfuur wegwijs maken in het online dashboard en met jou doornemen hoe je jouw nummer perfect aanpast aan de wensen en behoeften. Wij kunnen natuurlijk ook het gehele beheer en configuratie voor jou doen, dat is misschien nog wel beter bij een belangrijke noodlijn en veel vrijwilligers. Wij helpen graag mee!
Ook nadat jouw noodlijn in dienst is genomen zul je ervoor willen zorgen dat je jouw dienstverlening continu blijft verbeteren. Handige extra functies zoals uitgebreide statistieken helpen hierbij en de mogelijkheid om binnenkomende telefoongesprekken op te nemen.
Door gebruik te maken van Call-recording heb je niet alleen de mogelijkheid om informatie van de beller terug te luisteren, maar je kan ook deze gespreksopnames inzetten om de medewerkers te trainen en de kwaliteit van de dienst te verhogen.
Jij bent niet voor niets op de website van Belfabriek terechtgekomen.
Wij zijn misschien wel de beste provider voor jouw noodnummer of spoeddienst. Wij begrijpen alle wensen en bieden daar slimme oplossingen voor.
Dus waarom zou je nog langer wachten? Zoek een mooi telefoonnummer uit in onze webshop voor jouw noodlijn of neem contact op met een van onze specialisten!
Wij hebben veel klanten die een luisterend oor aanbieden voor een bepaalde doelgroep. Wij kunnen alle telefoontjes verdelen over de beschikbare vrijwilligers en zo jou een perfecte landelijk nummer opzetten.
Wij kunnen binnen 1 werkdag een nationaal telefoonnummer opzetten waar ondernemers naar kunnen bellen tegen het door jou bepaalde tarief met een bepaalde vraag over bijvoorbeeld belastingen of subsidies. Als jij de mensen hebt die over dit onderwerp de juiste kennis hebben kunnen wij zorgen voor het technische gedeelte en zo voor jou een MKB noodlijn realiseren.
Jazeker. Wij kunnen een hulplijn opzetten voor mensen met dezelfde interesse. Dit kan 1 interesse zijn of meerdere interesses. Wij kunnen de mensen laten kiezen door middel van een keuzemenu en zo de gesprekken verdelen. Zo komen de juiste bellers met elkaar in contact.