De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Met de Belfabriek kunt u uw gesprekken laten afleveren via een zogenaamde “overloop”. Dit betekent dat wanneer u even in gesprek bent, een binnenkomend gesprek wordt doorgezet naar een tweede telefoonnummer.
Natuurlijk bepaalt u naar hoeveel telefoonnummers er doorgeschakeld kan worden.
Wanneer een tweede eindbestemmingsnummer niet mogelijk is, dan kunnen wij een wachtrij opzetten. De klant krijgt dan te horen hoeveel wachtenden er voor hem zijn.
Om te voorkomen dat klanten eindeloos in de wachtrij blijven, kunt u
een maximum zetten op het aantal wachtenden in de rij en op de totale
lengte wachttijd. Zijn er meer wachtenden of moet uw klant langer
wachten dan de door u ingestelde tijd, dan kunt u bijvoorbeeld klanten
naar een voice-mail sturen waar zij hun telefoonnummer kunnen achter
laten. De voice-mail wordt dan als digitaal bestand naar uw e-mail
gestuurd en u kunt later in alle rust deze klanten terugbellen.
Zo hoeft u nooit een gesprek te missen!