De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Wat zijn de drukste bel-momenten van de week?

Als nummereigenaar wilt u graag weten welke tijden en dagen van de week u de meeste gesprekken ontvangt. Samen met een overzicht van het aantal gemiste gesprekken, weet u direct wanneer u eventueel extra medewerkers moet inzetten om binnenkomende gesprekken aan te nemen.

Als klant van de Belfabriek heeft u de beschikking over uitgebreide grafisch weergegeven belstatistieken die u in één oogopslag alle benodigde informatie geven.

U kunt deze belstatistieken inzien op uw online Mijn Belfabriek dashboard of via onze mobiele app voor iOS en Android.

Gesprekken naar dagen van de week

Nadat u bent ingelogt op Mijn Belfabriek of de app hebt geopend, gaat u naar Statistieken.

Op dit scherm vindt u een compleet overzicht van uw belstatistieken in handige grafieken.

Scrolt u naar beneden tot u Verloop van de week naar dag tegenkomt.

U ziet per dag precies hoeveel gesprekken uw medewerkers hebben afgehandeld, wat de totale tijdsduur van deze gesprekken is en welk percentage van het totale aantal gesprekken voor de huidige periode dit aantal beslaat.

support service-number-1

Gesprekken naar dag van de week

De huidige statistieken periode stelt u bovenaan de pagina in. Klikt u op het pulldown menu om een kalender te zien. hier kiest u het begin en einde van de periode die u wilt analyseren. Standaard staat deze periode op de laatste 30 dagen.

support service-number-2

Top 3 drukste uren

Direct onder het overzicht van gesprekken naar dagen van de week, vindt u een overzicht van de 3 drukste uren per dag, gemeten over de gehele periode.

support service-number-3

Mijn Belfabriek Top 3 drukste uren statistieken overzicht

Gemiste gesprekken

Om een inzicht te krijgen in of en hoeveel bellers geen medewerker te spreken krijgen, kijkt u naar de Top eindbestemming op totaal aantal gesprekken.

Ziet u in dit overzicht een eindbestemming IVR (Interactive Voice Response) staan, dan weet u dat deze bellers niet verder kwamen dan de IVR en dus geen medewerker gesproken hebben.

Dit kan gebeuren omdat uw medewerkers in gesprek waren, maar ook wanneer iemand buiten openingstijden belt, wanneer een beller een eventueel keuzemenu niet afmaakt, of om een andere reden al ophangt voordat uw medewerker de telefoon heeft kunnen beantwoorden.

support service-number-4

Als klant van de Belfabriek heeft u gratis de beschikking over deze en nog veel meer, uitgebreide gespreksstatistieken.

Automatisch een overzicht ontvangen

Wist u dat u, door gebruik te maken van onze Statistieken e-mail rapportages, u ook op vaste dagen en tijden een overzicht van deze statistieken per e-mail kunt ontvangen?

Meer over Statistieken e-mail rapportages leest u in dit artikel

Belangrijke functies

Statistieken

Statistieken e-mail-rapportages

Lees ook

Hoe werken servicenummers?

Zet de belstatistieken naar uw hand

Hoe uw telefonische bereikbaarheid uw omzet verhoogt

Nooit meer een gesprek missen

Maak van gemiste gesprekken een nieuwe kans

Tevreden Belfabriek Klanten: